Středa, 02 Květen 2007 18:15 |
|
|
Neděle, 15 Duben 2007 11:23 |
Postižen výpadkem internetu přidávám lehce opožděnou pozvánku na gastronomickou soutěž Gastro Hradec 2007. Klání kuchařů a cukrářů se zúčastňují jak profesionálové, tak studenti. Hlavní sál kongresového centra Aldis napěchovaný stovkami špičkově aranžovaných pokrmů. Hlavní chody, předkrmy, dezerty, kreativní cukrářství a mnoho dalšího vás čeká tento čtvrtek 19.4. jen a pouze v Hradci Králové.
|
Neděle, 01 Duben 2007 12:40 |
Dnešní příspěvek bude věnován detailnímu popisu průběhu recenze a to nejen z pohledu hosta, ale i obsluhy. To vše formou speciálně připraveného videoklipu. Uvidíte brilantní práci číšníka s velmi komplikovaným recenzentem. Ne každý by si dokázal zachovat patřičně profesionální odstup. Usaďte se pohodlně do křesel a prosím akceptujte způsobu vzniku úměrnou kvalitu obrazu a zvuku. Případné dotazy a připomínky vám rád zodpovím v diskuzi.
|
Čtvrtek, 22 Únor 2007 15:26 |
Je tomu téměř půl roku, co jsem uveřejnil článek o nevydařeném dílu pořadu Kluci v akci. Jednalo se o epizodu jménem „Studentská“, která byla vysílána před rokem - 27.2.2006. Dvanáct měsíců je hodně dlouhá doba a z velké míry pozitivních ohlasů by bylo možné usuzovat, že pořad s časem nabírá na kvalitě. Udělal jsem si tedy čas a po několik odpolední procházel video archiv České televize s jediným účelem, „detailně poznat“ Kluky v akci :-)
|
Úterý, 13 Únor 2007 22:43 |
Druhý článek na téma – "jak se dělá recenze" následuje záhy po prvním. Původně jsem chtěl dnes přidat další z připravených recenzí. Po zralé úvaze mi přišlo praktičtější „předsunout“ před ní text pojednávající o způsobu hodnocení restaurací a kaváren zaměřený na oblast obsluhy. Její výkon často zásadním způsobem ovlivňuje výsledné hodnocení celého podniku. Malé zamyšlení nad tím, jak by se měla chovat správná obsluha, naleznete v článku.
|
Pátek, 09 Únor 2007 00:00 |
Už nějaký ten pátek se na stránkách GurmetKlubu setkáváte s recenzemi restaurací a kaváren. Domnívám se, že nebude úplně od věci podívat se na způsob, jakým se hodnotí. Až na drobné rozdíly se jedná o universální „review-postup“, který hodnotí všechny hlavní charakteristiky navštíveného podniku. Bystré oko, mlsný jazýček a citlivý nos neustále sbírají cenná data, jejichž výsledkem je pro vás připravená recenze:)
|
|
|
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 Další > Konec >>
|