Divný nadpis, říkáte si. Provozovaní GurmetKlubu s sebou kromě davů rozdováděných fanynek, studentek středních hotelových škol, přináší i řadu stinných stránek. Tou nejpodivnější je nedobrovolná spolupráce se službou O2 Asistent. Její operátoři se zřejmě mají, dle korporátního manuálu, snažit klientovi vyhovět za každou cenu. Ale proč do toho proboha „tahají“ mě?!? No.. jak se do lesa volá, tak se za lesa ozývá. Šokující podrobnosti naleznete v článku!
Syndrom 1188 Psaní recenzí restaurací a kaváren je kromě případné přízně čtenářů odměněno i nevyžádaným bonusem s kódovým označením „Syndrom 1188“. Ten lze ve zkratce definovat jako „důsledek natvrdlosti kompetentních“ resp. „ukázka nekompetentnosti pověřených“. Haló, to je pizzerie? Nikdo není neomylný a tak se čas od času stávalo, že na mé soukromé číslo zavolal člověk dožadující se zarezervování stolu v restauraci. Nejprve jsem se domníval, že jde o nejapný žertík mých přátel. Nicméně již druhý telefonát objednávající čtyři místa na večeři do restaurace Ambiente potvrdil mé neblahé tušení. Měl jsem co do činění s lidskou blbostí. Shovívavost není na místě, můj telefon je pouze na kartě kontakty a kdo umí číst, musí mu být hned jasné, že u mě si pizzu neobjedná. Po určité době jsem si zvykl a celou věc bral jako zpestření. Situace se radikálně změnila s příchodem takzvaného volání „z hůry“. Modrá není dobrá  Jsou tomu přesně dva měsíce, co se to stalo poprvé. Byl sychravý podzimní večer a na displeji mého mobilu se rozzářilo číslo +4201188. Hovor přijímám a na druhé straně se ozývá mladý ženský hlas dožadující se objednávky pizzy do domu. Dotyčné jsem vysvětlil jak se věc má a na oplátku se dožadoval vysvětlení, jak se k mému číslu dostala. Prý na infolince O2 Asistent. Zalapal jsem po dechu a hovor ukončil. Zbytek dne jsem přemýšlel, jak může školený operátor dojít k závěru, že můj telefon s jasným označením „redaktor“ patří objednávkovému servisu nejmenované pizzerie. Mé úvahy ukončil spánek a podvědomě jsem celou věc bral za uzavřenou. Ale ouha... Po třech dnech se celá situace opakovala.... a tak to šlo dál i dvakrát týdně. A tak jsem si zvykl hovory z čísla 1188 nezvedat... teda.. až na výjimky :-)) „Mrázek ústředna“ Telefonujícím, kteří nesplňovali mé interní „okrajové časové podmínky“ jsem věnoval zvýšenou péči :-) 22.30 - Pizza man Vánoční párty je v plném proudu, když tu mi zvoní mobil a na displeji je kouzelné číslo +4201188. Mladík na druhé straně „drátu“ se ani nepředstavil a šel rovnou na věc. A jako že si chce objednat pizzu. A že to spěchá. Popravdě vůbec jsem se mu nedivil.. táhlo to z něj i přes sluchátko:) Zeptal jsem se kolik pizz si bude přát a on na to, že pět. G: To nebude problém. Teda jestli Vám nebude vadit, že budou malinko cítit. K: Jak cejtit? G: Víte, my od desíti topíme v peci koksem. Pizza se udělá rychleji a ušetříme tak na dopravu k Vám. K: Koksem? To je nějaký divný ne? G: Není, to je normální. Jen na to musíme mít speciálně školeného kuchaře. S čím si ty pizzy budete přát? K: No... tak jo.. jedna salámová, dvě šunka sýr, dvě sýr a jednu tuňákovou. G: Ale to je mi líto. Máme jen Gothaj.. nebude to vadit? Jinak sýr je bez problémů. A ještě maličkost, tuňákovou teď děláme v akci ze sardinek. K: Jeee... proc Gothaj? No nevim.. a ten sýr je jako normální? G: Ano sýr je normální, dáváme tam čtyři druhy „cihly“. A na ty gothajový pizzy Vám můžu dát 20% slevu. K: Doprava je tedy zadarmo? G: Ano, je v ceně. K: Tak jo.. G: Na jakou adresu to máme dovést? 13.05 - Pizza delivery K: Dobrý den, chtěl bych si objednat pizzu do domu. G: Dobrý den, to není problém. Jaké pizzy si budete přát. K: *vyjmenovává objednávku* K: Do kdy to zvládnete přivést? G: Do dvou určitě. K: Dobře. G: A bude pozítří někdo doma? K: Pozítří??! G: Ano, až Vám kurýr přiveze ty pizzy. K: To si ze mě děláte srandu nebo co? G: To bych si nedovolil, ale dřív jak do dvou dnů nerozvážíme. Máme fofr. K: Aha, no tak to já zavolám odpoledne, až budete mít volněji. Vzkaz operátorům O2 Asistent Nechte mě na pokoji nebo vás utopím v hrnku s turkem z Jihlavanky!
 Líbil se vám článek? Zalinkujte ho klinutím na ikonku pro další čtenáře :-)
|