OMG: Jak se ze mne stala ústředna
Sobota, 13 Leden 2007 00:00

OMG: Jak se ze mě stala ústřednaDivný nadpis, říkáte si. Provozovaní GurmetKlubu s sebou kromě davů rozdováděných fanynek,  studentek středních hotelových škol, přináší i řadu stinných stránek. Tou nejpodivnější je nedobrovolná spolupráce se službou O2 Asistent. Její operátoři se zřejmě mají, dle korporátního manuálu, snažit klientovi vyhovět za každou cenu. Ale proč do toho proboha „tahají“ mě?!? No.. jak se do lesa volá, tak se za lesa ozývá. Šokující podrobnosti naleznete v článku!

 

Syndrom 1188

infoPsaní recenzí restaurací a kaváren je kromě případné přízně čtenářů odměněno i nevyžádaným bonusem s kódovým označením „Syndrom 1188“. Ten lze ve zkratce definovat jako „důsledek natvrdlosti kompetentních“ resp. „ukázka nekompetentnosti pověřených“.


Haló, to je pizzerie?

plamenNikdo není neomylný a tak se čas od času stávalo, že na mé soukromé číslo zavolal člověk dožadující se zarezervování stolu v restauraci. Nejprve jsem se domníval, že jde o nejapný žertík mých přátel. Nicméně již druhý telefonát objednávající čtyři místa na večeři do restaurace Ambiente potvrdil mé neblahé tušení. Měl jsem co do činění s lidskou blbostí. Shovívavost není na místě, můj telefon je pouze na kartě kontakty a kdo umí číst, musí mu být hned jasné, že u mě si pizzu neobjedná.

Po určité době jsem si zvykl a celou věc bral jako zpestření. Situace se radikálně změnila s příchodem takzvaného volání „z hůry“.


Modrá není dobrá

OMG: Jak se ze mně stala ústřednainfoJsou tomu přesně dva měsíce, co se to stalo poprvé. Byl sychravý podzimní večer a na displeji mého mobilu se rozzářilo číslo +4201188. Hovor přijímám a na druhé straně se ozývá mladý ženský hlas dožadující se objednávky pizzy do domu. Dotyčné jsem vysvětlil jak se věc má a na oplátku se dožadoval vysvětlení, jak se k mému číslu dostala. Prý na infolince O2 Asistent. Zalapal jsem po dechu a hovor ukončil.

Zbytek dne jsem přemýšlel, jak může školený operátor dojít k závěru, že můj telefon s jasným označením „redaktor“ patří objednávkovému servisu nejmenované pizzerie. Mé úvahy ukončil spánek a podvědomě jsem celou věc bral za uzavřenou. Ale ouha... Po třech dnech se celá situace opakovala.... a tak to šlo dál i dvakrát týdně. A tak jsem si zvykl hovory z čísla 1188 nezvedat... teda.. až na výjimky :-))



„Mrázek ústředna“

Telefonujícím, kteří nesplňovali mé interní „okrajové časové podmínky“ jsem věnoval zvýšenou péči :-)

22.30 - Pizza man

junkVánoční párty je v plném proudu, když tu mi zvoní mobil a na displeji je kouzelné číslo +4201188. Mladík na druhé straně „drátu“ se ani nepředstavil a šel rovnou na věc. A jako že si chce objednat pizzu. A že to spěchá. Popravdě vůbec jsem se mu nedivil.. táhlo to z něj i přes sluchátko:) Zeptal jsem se kolik pizz si bude přát a on na to, že pět.

G: To nebude problém. Teda jestli Vám nebude vadit, že budou malinko cítit.

K: Jak cejtit?

G: Víte, my od desíti topíme v peci koksem. Pizza se udělá rychleji a ušetříme tak na dopravu k Vám.

K: Koksem? To je nějaký divný ne?

G: Není, to je normální. Jen na to musíme mít speciálně školeného kuchaře. S čím si ty pizzy budete přát?

K: No... tak jo.. jedna salámová, dvě šunka sýr, dvě sýr a jednu tuňákovou.

G: Ale to je mi líto. Máme jen Gothaj.. nebude to vadit? Jinak sýr je bez problémů. A ještě maličkost, tuňákovou teď děláme v akci ze sardinek.

K: Jeee... proc Gothaj? No nevim.. a ten sýr je jako normální?

G: Ano sýr je normální, dáváme tam čtyři druhy „cihly“. A na ty gothajový pizzy Vám můžu dát 20% slevu.

K: Doprava je tedy zadarmo?

G: Ano, je v ceně.

K: Tak jo..

G: Na jakou adresu to máme dovést?


13.05 - Pizza delivery

K: Dobrý den, chtěl bych si objednat pizzu do domu.

G: Dobrý den, to není problém. Jaké pizzy si budete přát.

K: *vyjmenovává objednávku*

K: Do kdy to zvládnete přivést?

G: Do dvou určitě.

K: Dobře.

G: A bude pozítří někdo doma?

K: Pozítří??!

G: Ano, až Vám kurýr přiveze ty pizzy.

K: To si ze mě děláte srandu nebo co?

G: To bych si nedovolil, ale dřív jak do dvou dnů nerozvážíme. Máme fofr.

K: Aha, no tak to já zavolám odpoledne, až budete mít volněji.


Vzkaz operátorům O2 Asistent

Nechte mě na pokoji nebo vás utopím v hrnku s turkem z Jihlavanky!

 Image

 

Líbil se vám článek? Zalinkujte ho klinutím na ikonku pro další čtenáře :-)

pošli na vybrali.sme.sk
Přidat komentář
  • Honzie  - jenom zírám
    Tohle kdyby mi někdo vyprávěl tak neuvěřím. Po tvých zkušenostech "určitě" někdy linku 1188 využiju :-) Jo a bereš objednávky taky přes internet? Potřeboval bych dvě pizzy na večer, jednu sýrovou a druhou hawai. Dík
  • Lev VI.  - lol
    tak to ti nezávidím...
  • Fred  - Živnost
    Kdyby volali častěji, byl by to pěknej vedlejšák. Když někdo chce pizzu v 10 večer, cena nebývá hlavním kritériem realizace objednávky. 400 za kus - lepší jak adsence ;-)
  • Maskyč
    Já chci 2x tu s Gothajem ! Stačí to bohatě do týdne, protože na dobrotu si rád počkám :o) Jo a dělám u ó dva, tak chci prosím slevu.
  • Kuba2  - Ehm..
    Tak to ti vůbec nezávidím. Ale článek je výborný! Hlavně ty fota s medvědem. Kouzelné!
  • rony  - heh
    heh, ja mam podobne cislo s jednym znamym doktorom a svojho casu mi volavali jeho potencialni pacienti alebo co to bolo :-)) pred par rokmi boli mobilne predvolby zhodne s prevolbami niektorych miest (stacilo vynechat nulu) takze mi volavali ustarostene mamicky, kamosi a ini ludia, znacne sa cudujuci preco to nie som naozaj ja :-) casto aj dva tri krat za sebou ten isty clovek :-) kto si spomenie, tak pride na to z akeho regionu to bolo ;-)
  • Prasátko
    Joj, to mi připomnělo krásnou chvíli, když mi zavolal nějaký muž a pravil: Dobrý den, tady XY, tak můžu počítat s tím čtvrtkem? S jakým čtvrtkem? - pravím já (žádného XY dosud neznavší). No jestli mi to dovezete, jak jsme se domluvili, pravil XY (a tím se stalo z rande dealerství). Co dovezu? Pravila jsem já, nedealerka čehokoliv. Na to se pán jal tvrdit, že si u mě objednal vepříka. Dlužno dodat, že trvalo hodnou chvíli ho přesvědčit, že s prasátky neobchoduji ani na chov ani na přímou spotřebu, a navíc jsem z Prahy a chovná domácí zvířata jsem viděla naposledy co děcko školou povinné. A dodneška trochu lituju, že jsem mu neřekla, že se může spolehnout, prase bude na místě...
  • MzK
    Kvalitní!
  • Milan Kryl  - Asi chyba pri plneni databaze? :)
    Ze by nejaky lenosny brigadnik pridal k vetsine restauraci nebo pizzerii telefon z GurmetKlubu ? ,-)
  • Ondrej - GurmetKlub.cz  - Mrazek ustredna..
    Pro vsechny: Veskere dalsi objednavky pizzy prosim smerujte [URL=http://www.plbohnice.cz]sem[/URL] :-) Rony a Prasatko (to asi neni nick): Takove zameny se obcas stavaji. Nekdy je to usmevne.. jindy ne:) Problem je, kdyz se takovych "omylu" dopousti sluzba jako 02 Asistent. Inu co byste chteli za tech 10Kc co stoji propojeni:)) Milan Kryl: No v tom pripade moc lenosny nebyl :-)
  • Prasátko
    Je to nick;) A vepřová story k němu koneckonců docela jde:o)
  • operátor 1188  - Chyba není u nás
    Pizzamane račte si prosím laskavě uvědomit, že čísla do telefonního seznamu nezadává O2 assistent, ale redakce telefonního seznamu a na internetu, kde 1188 občas čísla vyhledává, se semtam vyskutují i špatně uvedená čísla. Jsem operátor 1188 a myslím si, že sice jsem natvrdlý, ale ne zas tolik, abych spojil hovor do soukromé stanice, když si někdo chce objednat pizzu! Jestli máte jakýkoliv problém se svým číslem obraťte se laskavě na redakci telefonního seznamu. Hezký den a více pizz přeje O2 assistent.
  • Ondrej - GurmetKlub.cz  - Asistent 1188
    Zapomnel jsem, ze kdyz mi nekdo vola z cisla 1188 a dovolava se komunikace s NEKOLIKA ruznymi podniky, je chyba u mne... ?!? Samozrejme, ze chyba je u vas! Ve vetsine pripadu se jednalo o podniky, ktere nemaji vlastni internetovou prezentaci a prvni odkaz ve vyhledavaci vede na zdejsi recenzi. Omyl nevznikl spatnym zadanim do nejakeho seznamu, ale snahou operatora "dat aspon nejake cislo". A tak doslo k prepojeni na cislo, u ktereho bylo zretelne, ze danemu podniku nepatri. Tento clanek vznikl jako humorne vyporadni se s problemem a ja mam spis dojem, ze jsem jim probudil posvatnou "potrefenou husu" :-)) PS: Prekvapuje me, jak vehementne se do veci vkladate, kdyz neznate pozadi celeho problemu. Priste si sve emoce prosim nejdrive "provetrejte" na cerstvem vzduchu.
  • rainbof  - :)
    No me volali vcera a kolegovi dneska. chtej parfemy. a nejlepsi hlaska je kdyz na to cislo zkusite zavolat.
Komentářů (14)